Logo

PREMIUM CONTENT DLA PRODUKTÓW I USŁUG PREMIUM

Posted on

Nadchodzi złota era marketingu treści. Pomagamy markom naturalnie się w niej odnaleźć. (O promacji marek i produktów luksusowych.)

Rewolucjonista i innowator marketingu marek luksusowych ostatnich lat Alessandro Michelle z domu mody Gucci szczepi w przestrzeni publicznej myśl, że “o ile produkty marek luksusowych powinny pozostać ekskluzywne - o tyle same brandy muszą stać się inkluzywne”. Co oznacza ta myśl i czy rzeczywiście współgra ona z narzędziami, jakie współczesność wkłada nam w ręce? Czy Twoja marka jest już gotowa na takie działania? I jak marka może stać się “inkluzywna”?

“Produkt ekskluzywny - marka inkluzywna” - czy Twoja marka jest  gotowa na takie działania?  

“Inkluzywna” w kontekście marki oznacza: otwarta dla społeczności, otwarta na budowanie społeczności, otwarta na twórczą obecność w przestrzeni publicznej. Może to również oznaczać przystępna kulturowo - bez zbędnych nadęć. Dla marki Gucci np. oznaczało to oświadczenie: “Gucci to pop” i powtarzane we wszystkich kanałach hasło: “Gucci is a party and everyone is invited”. Co spowodowało taką rewolucję? Jak marka uznawana za jedną z najbardziej ekskluzywnych stała się promotorem idei społecznego otwarcia? I czy nie wpłynęło to na pozycje jej produktów?  - Bilans Domu Mody Gucci pokazuje, że takie działanie nie tylko nie osłabiło marki, ale otworzyło rynki do tej pory prawie niedostępne dla brandów z tradycją sięgającą ubiegłego wieku. Gucci prawdopodobnie jako pierwsze dotarło do Millenialsów i pokolenia Z. Jednocześnie produkty marki Gucci należą do jednych z najwyżej pozycjonowanych dóbr luksusowych. Otwarte kanały social media, integrująca społeczność komunikacja i budowany na bieżąco interesujący content spójny z misją marki powoduje, że od kilku lat Gucci poprawia swoje pozycje, a przy okazji rewolucjonizuje marketing marek luksusowych. Inkluzywna postawa marki oznacza więc działania strategicznie rozbudowujące społeczność, włączające we wspólny dialog coraz większe kręgi naturalnych ambasadorów, którzy wartościowe treści marki udostępniają w swoich kanałach.

Content marketing czyli marketing dobrych treści - myślałeś o swojej strategii?

Aby to się udało - żeby marka docierała do zainteresowanych i budowała własną społeczność, potrzebne są wyspecjalizowane narzędzia. Pierwsza rzecz to oczywiście narzędzia IT do rozpowszechniania treści i idei. Począwszy od dobrze zbudowanej strony internetowej, przez kanały social media po aplikacje pomagające integrować społeczność i promować produkty premium we właściwej oprawie. To techniczna - nieodzowna część strategii. Jednak nośniki treści i aplikacje to dopiero początek wyprawy do świata content marketingu. Kolejny etap to charyzmatyczna strategia idei, wokół której skupią się odbiorcy. Rozpoczyna się niezwykły czas inspiracji. Produkty premium, żeby skuteczniej docierać do Klientów poszukujących ekskluzywnych rozwiązań, potrzebują mieć zaplecze w postaci charyzmatycznej opowieści. Dla niektórych marek będzie to rozmowa ze specjalistą i budowanie szacunku. Dla innych chwila niezwykłej magii nastroju i unikatowych okoliczności. Jeszcze inni potrzebują zabrać swoich odbiorców w dynamiczną podróż ze zmieniającym się krajobrazem. To jest właśnie content marketing - atrakcyjne treści, które naprawdę pociągają. 

Wall Street Magazyn - powstaliśmy, aby budować premium opowieści dla marek premium.

Dobry materiał, dobra inspiracja, dobry wywiad to sztuka. Nasza redakcja pracuje nad skutecznymi strategiami komunikacyjnymi każdego dnia. Zamówisz u nas teksty, eventy i materiały, które pomogą Twojej marce w budowaniu własnej bazy content marketingu dla marek i produktów premium. Dlaczego możemy złożyć taką obietnicę? Ponieważ szanujemy każdą inspirację. Ponieważ potrafimy budować społeczności i mówić w nowoczesny, otwarty sposób, a jednocześnie otaczamy szacunkiem ciężką pracę, kompetencje i jakość produktów i usług naszych Klientów. Z nami zabierzesz swoich klientów na niezwykły koncert w Twojej firmie lub w wyjątkowych miejscach z nią związanych. Umówisz się na kawę lub wino i interesującą rozmowę o tym, co inspiruje i rozwija. Napiszemy i opublikujemy dla Ciebie poruszającą opowieść, w której dyskretnie i elegancko ulokujemy Twoje produkty (lub zupełnie odwrotnie - prowokująco i “z pazurem”) - zawsze tak, jak na to zasługują produkty premium i ich odbiorcy. Chodzi o smakowanie  - potrafimy się rozsmakować

Pakiet EXCLUSIVE:

  • Autorski film wizerunkowy oraz promocja na kanale YouTube (gwarantowane 10.000 pełnych wyświetleń)

Film nagrany przy akompaniamencie fortepianu na żywo. Scenariusz zaprojektowany zgodnie z  profilem biznesowym Klienta, dostosowany do wymagań marki i jej odbiorców. W ramach oferty materiał targetowany do wybranej grupy i geolokalizacji z gwarancją 10.000 pełnych wyświetleń na kanale YouTube.

  • Artykuł redakcyjny publikowany na Wall-Street.pl

Artykuł zaprojektowany przez Contnet Designera, dostosowany do profilu biznesowego, wymagań marki oraz jej odbiorców zgodnie z nowoczesnymi trendami content marketingu produktów i marek premium. Opracowany przez redaktora. W ramach oferty materiał targetowany do wybranej grupy docelowej i geolokalizacji. Publikacja artykułu oraz archiwizacja w bibliotece portalu Wall-Street.pl

  • Baner reklamowy na stronie głównej Wall-Street.pl 

Baner zaprojektowany przez Stratega Komunikacji Marki, dostosowany do profilu biznesowego, wymagań marki oraz jej odbiorców zgodnie z nowoczesnymi trendami marketingu produktów i marek premium. Publikacja w desktopowej wersji portalu Wall-Street.pl (w wymiarach 850x300px) oraz w wersji mobilnej (w wymiarach 500x500px) na okres 3 miesięcy, wraz z możliwością  przekierowania na stronę wskazaną przez Klienta.

  • Wywiad z Właścicielem, Ambasadorem lub Specjalistą marki

Wywiad przygotowany zgodnie z nowoczesnymi strategiamii PR. Pytania zorientowane na budowanie marki osobistej oraz pokazanie szerszego kontekstu biznesowego produktów i usług premium Interlokutora (Bohatera wywiadu). Materiał nagrany w formie reportażu video, opublikowany na kanale YouTube - Wall Street oraz udostępniony na stronie portalu Wall-Street.pl. W ramach oferty wywiad targetowany do wybranej grupy i geolokalizacji z gwarancją 10.000 pełnych wyświeteleń. Dodatkowo informacja prasowa o przeprowadzonym wywiadzie opublikowana na kanałach portalu Wall-Street.pl 

Cena: 30.000 zł netto

Pakiet PREMIUM:

    • Artykuł redakcyjny publikowany na Wall-Street.pl

    Artykuł zaprojektowany przez Contnet Designera, dostosowany do profilu biznesowego, wymagań marki oraz jej odbiorców zgodnie z nowoczesnymi trendami content marketingu produktów i marek premium. Opracowany przez redaktora. W ramach oferty materiał targetowany do wybranej grupy docelowej i geolokalizacji. Publikacja artykułu oraz archiwizacja w bibliotece portalu Wall-Street.pl

    • Baner reklamowy na stronie głównej Wall-Street.pl 

    Baner zaprojektowany przez Stratega Komunikacji Marki, dostosowany do profilu biznesowego, wymagań marki oraz jej odbiorców zgodnie z nowoczesnymi trendami marketingu produktów i marek premium. Publikacja w desktopowej wersji portalu Wall-Street.pl (w wymiarach 850x300px) oraz w wersji mobilnej (w wymiarach 500x500px) na okres 3 miesięcy, wraz z możliwością  przekierowania na stronę wskazaną przez Klienta.

    • Wywiad z Właścicielem, Ambasadorem lub Specjalistą marki

    Wywiad przygotowany zgodnie z nowoczesnymi strategiamii PR. Pytania zorientowane na budowanie marki osobistej oraz pokazanie szerszego kontekstu biznesowego produktów i usług premium Interlokutora (Bohatera wywiadu). Materiał nagrany w formie reportażu video, opublikowany na kanale YouTube - Wall Street oraz udostępniony na stronie portalu Wall-Street.pl. W ramach oferty wywiad targetowany do wybranej grupy i geolokalizacji z gwarancją 10.000 pełnych wyświeteleń. Dodatkowo informacja prasowa o przeprowadzonym wywiadzie opublikowana na kanałach portalu Wall-Street.pl 

    Cena: 20.000 zł netto

    Pakiet BUSINESS:

    • Artykuł redakcyjny publikowany na Wall-Street.pl

    Artykuł zaprojektowany przez Contnet Designera, dostosowany do profilu biznesowego, wymagań marki oraz jej odbiorców zgodnie z nowoczesnymi trendami content marketingu produktów i marek premium. Opracowany przez redaktora. W ramach oferty materiał targetowany do wybranej grupy docelowej i geolokalizacji. Publikacja artykułu oraz archiwizacja w bibliotece portalu Wall-Street.pl

    • Baner reklamowy na stronie głównej Wall-Street.pl 

    Baner zaprojektowany przez Stratega Komunikacji Marki, dostosowany do profilu biznesowego, wymagań marki oraz jej odbiorców zgodnie z nowoczesnymi trendami marketingu produktów i marek premium. Publikacja w desktopowej wersji portalu Wall-Street.pl (w wymiarach 850x300px) oraz w wersji mobilnej (w wymiarach 500x500px) na okres 3 miesięcy, wraz z możliwością  przekierowania na stronę wskazaną przez Klienta.

      Cena: 10.000 zł netto